Gwóźdź i Fundament wypromują BHP na budowach

Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, zrzeszenie 17 największych firm budowlanych na rynku, zaprezentowało dwóch fikcyjnych bohaterów – Fundament i Gwóźdź, którzy w przystępnej formie mają promować postawy poprawne i piętnować te negatywne na placu budowy. Kampania promuje jubileuszowy 10. Tydzień Bezpieczeństwa – największe święto BHP w Polsce – który startuje 15 maja 2023 r.

To pierwsza kampania wizerunkowa w historii organizacji. Towarzyszyć jej będzie seria filmów publikowanych w mediach społecznościowych wszystkich 17 firm zrzeszonych oraz u partnerów branżowych, plakaty zapowiadające Tydzień Bezpieczeństwa na wszystkich budowach, wydana zostanie także gra planszowa promująca bezpieczeństwo. Postacie Fundamentu i Gwoździa wykorzystywane będą również w instruktażach i materiałach szkoleniowych w firmach z Porozumienia.

 


STOP ma moc. Uważam, nie narażam.

 loga